Wednesday, December 12, 2012

Voiko asiakkaita palvella blogissa by @katleena

Source: slideshare.net via Jaana on Pinterest

Makea esitys Katleena Kortesuolta, kiitos Jaana Nyström, joka esityksestä Pinterestissä vinkkasi. :)

Esityksessä tykkäsin erityisesti esitystavasta, joka oli uudenlainen ja persoonallinen, tekstit liikkuivat kivasti kalvolta toiseen.

Mutta myös asia oli rautaa:
  • esimerkiksi asiakaspalvelua kannattaa tehdä mieluummin julkisesti blogissa kuin salaisesti sähköpostissa. Kummallekin on toki paikkansa, mutta sähköposteja tulee vähemmän, kun samoja kysymyksiä ei tarvitse kysyä moneen kertaan. 
  • Facebookiin ei ole luottamista, kannattaa mieluummin pitää yllä omaa blogia.
  • somessa kielenkäyttö on rentoa.

3 comments:

Kiva kun kommentoit! Voit kommentoida myös anonyymisti, mutta spammikommentit poistetaan heti kun ehditään.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...